پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
سجاد کریمی پاشاکی حقوقدان و فعال سیاسی اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ابطال حکم میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی توسط دیوان عدالت اداری داد.

شعارسال: کریمی پاشاکی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: براساس اطلاعات واصله با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، منعقده در تاریخ سیزدهم تیرماه، حکم انتصاب آقای میثم لطیفی به سمت رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.

حکم انتصاب معاون رئیس جمهور باطل شد + تکذیبیه کلی و چالش برای امام صادقی ها

لازم به ذکر است آقای لطیفی از دانشگاه غیرانتفاعی امام صادق(ع) به دولت مامور گردیده که این امر صراحتا مخالف ماده 47 قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد.


حکم انتصاب معاون رئیس جمهور باطل شد + تکذیبیه کلی و چالش برای امام صادقی ها

حکم انتصاب معاون رئیس جمهور باطل شد + تکذیبیه کلی و چالش برای امام صادقی ها

درحالی که مطالبی درباره ابطال حکم مدیریت رئیس سازمان اداری و استخدامی با رای دیوان عدالت اداری منتشر شده، روابط عمومی این سازمان، آن را شایعه خواند.

روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.

روز گذشته برخی سایت‌های خبری به نقل از یک حقوق‌دان و فعال سیاسی و اجتماعی از ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور – با صدور رای دیوان عدالت اداری خبر داده بودند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گیل خبر، تاریخ انتشار: 14تیر1402، کدخبر: 488424، gilkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین