پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از گسترش بافت‌های حاشیه نشین البرز تدوین شد.

شعارسال: فرید نجف‌نیا ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی در شهر‌های بزرگ، معضل حاشیه نشینی است و با توجه به اینکه استان البرز یکی از استان‌های پرجمعیت و مهاجرپذیر است، پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و تلاش جهت توانمندسازی محلات حاشیه‌نشین از طریق ارائه آموزش و ارتقای آگاهی‌های عمومی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

طرح توانمندسازی مناطق حاشیه‌نشین البرز تدوین شد

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: این معاونت در گام اول مناطق حاشیه‌نشین و بی دفاع در معرض حاشیه نشینی را شناسایی کرد و بعد از اولویت‌بندی مناطق شناسایی شده براساس میزان خطر وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، راهکار‌های اجرایی و راهبرد‌های اثربخشی تنظیم و در قالب طرح توانمندسازی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از گسترش بافت‌های حاشیه نشین در استان البرز، تدوین کرد.

نجف‌نیا بیان کرد: طرح فوق شامل آسیب شناسی و بیان مسئله، تقسیم وظایف دستگاه‌ها، بررسی اثربخشی و میزان تحقق اهداف از جمله پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، گسترش حاشیه‌نشینی و شناسایی مناطق حاشیه نشین اولویتی به منظور توانمندسازی آن‌ها است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح موصوف شامل ۲۵ راهکار برای ۱۵ سازمان و دستگاه مرتبط است که در اختیار مدیران ذیربط برای بهره‌برداری و اجرا قرار خواهد گرفت و نتایج اجرای آن متعاقباً اعلام می‌شود.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26تیر1402، کدخبر: 5838796، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین