پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
رئیس‌جمهور کشورمان به طور رسمی از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد که به تهران سفر کند.خلیفه شاهین المرر، وزیر مشاور دولت امارات دعوت رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات برای سفر به تهران را دریافت کرد.

شعار سال: به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، خلیفه شاهین المرر، وزیر مشاور دولت امارات دعوت رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات برای سفر به تهران را دریافت کرد.

رضا عامری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات در دیدار با خلیفه شاهین المرر در ابوظبی این دعوتنامه را به وی تقدیم کرد.

دعوت رسمی رئیسی از بن‌زاید برای سفر به تهران
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز اول تیرماه و در اولین برنامه سفر خود به امارات، با رئیس دولت امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرده بود.

در این دیدار، موضوعات مختلف روابط دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و کنسولی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان مراتب دعوت رئیس جمهور ایران از رئیس دولت امارات جهت سفر به تهران را به وی ابلاغ کرد. محمد بن زاید ضمن تشکر و استقبال از این دعوت و اعلام آمادگی جهت سفر به ایران، بطور متقابل مراتب دعوت خود از رئیس جمهور ایران جهت سفر به امارات را ابلاغ کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، کدخبر:۱۴۰۲۰۵۱۲۰۷۱۵۰، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین