پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
ادعا می‌شود که طرح «لاگ هوشمند» برای تاکسی‌های گردشی و تلفنی آغاز شده و در این طرح، تاکسیرانان باید تعداد حداقل ۲۰ تراکنش پرداخت الکترونیک کرایه را با استفاده از QR کد موجود روی برچسب نرخ کرایه ثبت کنند تا به عنوان تاکسیران غیرفعال شناسایی نشوند. این‌ها بخشی از صحبت‌های محمد علوی زاده، معـاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران بوده که از ثبت اطلاعات ۳۰۰۰ تاکسی گردشی و خطی در طرح «لاگ هوشمند» خبر داده است. این در حالی است که همه از رانندگی جماعت بالایی از پیرمد‌ها و نیمه وقت‌ها اطلاع داریم. با این جماعت چه می‌کنید جناب محمد علوی زاده؟ منتظر دریافت پاسخ هستیم.

شعار سال: معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ثبت اطلاعات ۳۰۰۰ تاکسی گردشی و خطی در طرح «لاگ هوشمند» خبر داد.

محمد علوی زاده، در مورد اجرای طرح «لاگ هوشمند» در شهر تهران برای شناسایی تاکسی‌های گردشی و تلفنی غیرفعال گفت: این طرح از شهریور ماه برای شناسایی تاکسی‌های غیرفعال تلفنی و گردشی آغاز شد که براین اساس بخش عمده ناوگان غیرفعال شناسایی شدند.

ادعای شناسایی تاکسی‌های غیرفعال از طریق طرح


وی با بیان اینکه در مرحله اول به این تاکسی‌های غیرفعال پیامک هشدار ارسال می‌شود و یک ماه به آن‌ها فرصت داده می‌شود تا در مهرماه حتما در شبکه حمل و نقل فعالیت کنند، افزود: اگر تاکسی‌های گردشی و تلفنی علیرغم ارسال پیامک، در شبکه ناوگان حمل و نقل فعالیت نکنند و ثبت پرداخت الکترونیک در سامانه نداشته باشند، حتما برخورد‌های بعدی شامل حال این نوع تاکسی‌ها خواهد شد.

علوی زاده در مورد برخورد‌ها با رانندگان غیرفعال در طرح لاگ هوشمند گفت: در صورت عدم فعالیت در مرحله بعدی لغو طرح ترافیک و لغو کارت سوخت و بعد از آن نیز اقدام قضائی حتما انجام خواهد شد. البته برخی از تاکسی‌ها ممکن است که فعال باشند؛ اما در طرح «لاگ هوشمند» شرکت نکرده باشند که باید این نوع تاکسی‌ها از تاکسی‌های غیرفعال متمایز شوند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد نحوه شناسایی تاکسی‌های غیر فعال پایتخت گفت: تاکسی‌ها از طریق درگاه پرداخت الکترونیک با ما در ارتباط هستند، بگونه‌ای که ۷ درگاه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها فعال است که به «کیو آر کد» نصب شده بروی شیشه متصل است و همه این دیتا‌ها را به صورت تجمیع شده در اختیار داریم.

وی با تأکید بر اینکه ناوگان گردشی و تلفنی سازمان تاکسیرانی متمایز از تاکسی‌های خطی است، گفت: فعالیت تاکسی‌های خطی توسط مدیر پایانه و مدیر خط کنترل می‌شود و روزانه حضور آن‌ها چک می‌شود، اما تاکسی‌های گردشی و تلفنی می‌بایست در این طرح شرکت کنند.

علوی زاده با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰۰ تاکسی گردشی و خطی در طرح «لاگ هوشمند» وارد شده و QR کد دریافت کردند، افزود: اطلاعات فعالیت تاکسی‌های خطی و گردشی در شهریورماه احصا شده و در صورت غیرفعال بودن اولین پیامک اخطار برای آن‌ها ارسال می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۳۸۸۶۸، www.chabokonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راننده تاکسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
0
0
لاگ هوشمند طرح بیخودیه چون حاجی بازاری توی میز مغازش گذاشته و آشناها واسش میزنن،بعد راننده بدبخت که داره سطح شهر کارمیکنه چون مردم بلد نیستن یابرنامه ندارن غیرفعال حساب میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین