پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۵۳۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تحریم را می توان بهشت فعالیتی برای ایرلاین های ایرانی دانست. پروازهای خارجی که محدود شده و امکان مقایسه کیفیت خدمات تا حد زیادی از بین می رود. محدودیت هواپیماهای داخلی و بهانه کمبود قطعات هم باعث می شود، هر کوفتی را بتوان به اسم خدمات هوایی با هر قیمتی ، در خلق الله فرو کرد. اینها به کنار، کی بکشه ناز انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی رو ؟! کاسه داغ تر از آشی که همیشه خدا طلبکار هم هست و نالان از نرح پائین پرواز. خاک بر سر مسئولان و مدیران اجرایی ایجاد کننده این بی نظمی. خاک بر سر جماعت بی غیرت و بی تعهد به منافع ملی و انقلابی، خاک .

شعارسال: سیدصادق حسینی روزنامه‌نگار در توئیتی ضمن مخاطب قرار دادن وزیر راه و شهرسازی با عبارت چشم مهرداد بذرپاش وزیر راه روشن!، مدعی شده که هواپیمای انبار قطعه وارد ناوگان مسافری آتا گردیده است. سیدصادق حسینی به نقل از رسانه‌های صنعت هوایی می‌گوید که هواپیمای ۳۲ساله MD۸۲ که به عنوان انبار لوازم یدکی خرداد ۱۴۰۰ وارد ایران شده را اورهال کرده‌اند و به عنوان هواپیمای فعال با رجیستریه EP-TAJ در ایرلاین آتا آغاز به کار کرده است.

آخرین سن ممنوعیت پرواز چند ساله؟

چه سودی داره ایرلاین داری در ایران،همون هایی که همیشه می نالند؟

براساس گزارش‌ها، گویا این هواپیما که سال ۱۹۹۱ برای ایتالیا تولید شده پس از ۲۶ سال پرواز به دانمارک فروخته و نهایتا پس از بازنشستگی در اروپا، خرداد ۱۴۰۰ وارد ایران شده تا به عنوان انبار قطعه یدکی برای سایر ناوگان MD۸۰s هواپیمایی آتا استفاده شود، اما با تغییر برنامه به صورت عملیاتی پرواز می‌کند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین