پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بر اساس آیین نامه جدید حقوق مسافر تاخیر پی در پی در انجام پروازهای هر یک از شرکت‌های هواپیمایی، منجر به تعلیق و لغو مجوز پروازها تا زمان برقراری نظم مجدد خواهد شد.

شعارسال: سازمان هواپیمایی کشوری امسال با هدف کنترل تاخیر‌های نوروزی ایرلاین‌ها و همچنین با توجه به پیگیری‌ها و دغدغه‌های وزیر راه‌وشهرسازی، ستاد تسهیل سفر‌های هوایی نوروز ۱۴۰۲ را برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل داد و روز دوشنبه(7فروردین1402) اعلام کرد که تاخیر پرواز‌های نوروزی تا ۸۰ درصد کاهش یافته است.

چرا پروازهای خارجی هواپیمایی آتا تعلیق شد؟

در این ستاد عوامل نظارتی و اجرایی از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی با رصد ۲۴ ساعته فعالیت‌های مربوط به سفر‌های هوایی و خدمات‌رسانی به مردم را پایش خواهند کرد و برای شرکت‌های هواپیمایی متاخر نیز تصمیم گیری خواهد شد.

در همین راستا  «حسن خوشخو» معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی اعلام کرد که به دلیل تاخیرات طولانی مدت، بی نظمی در انجام پرواز‌ها و دریافت شکایت‌های گسترده مردمی مبنی بر عدم رعایت حقوق مسافران، از تاریخ ۱۵ فروردین همه پرواز‌های بین المللی شرکت آتا تعلیق خواهد شد.

وی در این پیام تویتیری نوشت: برقراری مجدد این پرواز‌ها منوط به ایجاد نظم در برنامه‌های پروازی و کسب رضایت مردم است.

 بر اساس آیین نامه جدید حقوق مسافر که در سال گذشته بعد از اصلاح، به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد، تاخیرات پی در پی موجب تعلیق پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 8فروردین1402، کدخبر: 620088، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین