پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۹۲۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
نماینده مهاباد در مجلس از اعلام وصول طرح استیضاح رضا مراد صحرایی از سوی هیئت رئیسه خبر داد. از کلیه صاحب نظران، منتقدین و دلسوزان این کشور تقاضا می گردد ، اخبار منتشر شده در پایگاه تحلیلی خبری شعار سال از زمان انتصاب رضا مراد صحرایی را بررسی نموده و ملاحظه کنند، چقدر می توان به یک مدیر ارشد اجرایی تذکر و هشدار داد؟ چرا مدیران ما در این تصور غلط قرار دارند که رسانه امروز، همانند رسانه دیروز صرفا اقدام به انتشار خبر نموده و از توانمندی های اتاق فکر رسانه ها ، بهره برداری نمی کنند. بنا بر اخبار دریافتی، احتمال خدا حافظی رضا مراد صحرایی زیاد است.

شعارسال: جلال محمودزاده نماینده مهاباد و از طراحان استیضاح وزیر آموزش و پرورش ، با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۵۶ نفر از نمایندگان مجلس طرح استیضاح آقای صحرایی را امضا کرده‌اند، گفت: با توجه به عملکرد غیرقابل دفاع وزیر آموزش و پرورش در مدت اخیر بویژه در بحث کمبود معلم در مدارس، بعید به نظر می‌رسد که نمایندگان از امضا‌های خود برای استیضاح ایشان عقب‌نشینی کنند.

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز یا فردای مجلس اعلام وصول می‌شود

وی افزود‌: هم‌اکنون طرح استیضاح در اختیار هیئت رئیسه مجلس است و احتمالاً در ادامه جلسه امروز یا در نشست فردای مجلس، این طرح توسط هیئت رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15آبان1402، کدخبر: 2984302، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین