پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود با تأکید بر اینکه ایران با اجرای تحریم‌های جدید پاسخ شوکه‌کننده‌ای به آمریکا خواهد داد، نوشت: تحریم‌های جدید علیه ایران دهن‌کجی به اروپا، چین و روسیه است.

شعارسال: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به مصوبه مجلس سنای آمریکا در تمدید 10 ساله تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد و مطلبی را در این باره در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

محسن رضایی در این مطلب با تأکید بر پاسخ محکم ایران به تمدید تحریم‌ها، نوشت: اگر آمریکا تحریم‌های جدید را علیه ایران اعمال کند، ما به ‌آمریکا پاسخ شوکه کننده‌اى خواهیم داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در مطلب خود اعلام کرده است: تحریم‌های جدید فقط علیه ایران نخواهد بود؛ بلکه دهن‌کجی به اروپا، چین و روسیه هم خواهد بود. نادیده گرفتن شورای امنیت سازمان ملل هم خواهد بود، بنابراین دست ما باز خواهد بود که علیه آمریکا اقدام کنیم ولی اقدام ما از آنها اساسی‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 12آذر1395، کدخبر: 5881476: www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ٱرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
تمدید تحریمها ربطی به برجام نداره برجام برای جلوگیری از دست یافتن ایران به سلاح هسته ای بوده است و تمدید تحریم ها از سال ها قبل اجرا می شده و عنوان دیگری مثل حمایت ایران از تروریست و مداخله در امور کشورهای منطقه دارد که اهداف دیگری را آمریکا دنبال می کند و فقط قرار بوده در تصویب برجام تحریم های بانکی و معاملات بین الملی و فروش نفت دوباره از سر گرفته شود که چنین هم شد و آمریکا با تصویب مجدد و بهتره بگیم تمدید مجدد تحریم های خود شرکت های خودرا ممنوع المعامله با ایران کرده است .
تعجب دارد چرا مسولان ما توقع داشتند شرایط به زمان قبل از انقلاب بگردد شاید همین توقع بوده که باعث شد هزاران خودرو ساخت ٱمریکا توسط برخی مدیران سودجو سریعا وارد گمرک کرده تا به تبع برجام و لغو تحریم های گذشته سود سرشاری از فروش خودروهای ٱمریکایی ببرند که ایران متعاقب اعمال تحریم های اقتصادی ورود چنین خودروهایی را از سالیان قبل ممنوع کرده است و تیر عده ای رانت خوار و مفسد اقتصادی به سنگ خورد .
بنظر میرسد اگر عده ای ناراحت هستند در اصل ناراحت ضرر و زیان خود هستند . اگرچه همچون سالیان قبل رانت خواران و مدیرانی که از وجود همین تحریم ها به ثروت های افسانه ای دست پیدا کردند چون انحصار واردات کالاهای خاص را در اختیار داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین