پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف و سرمای هوا و احتمال پناه آوردن وحوش به مناطق شهری و روستایی، مردم، محیط زیست استان را در حفاظت از حیات وحش یاری کنند.

شعار سال:


به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، سیاوش شمسی پور در این باره اظهار کرد: به دلیل بارش برف و سرمای هوا و احتمال پناه آوردن وحوش به مناطق شهری و روستایی، در صورت مشاهده مراتب را اطلاع دهید.

وی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف در روزهای اخیر، احتمال پناه آوردن پرندگان و پستانداران موجود در حیات وحش به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی در دامان طبیعت، به سمت سکونتگاههای انسانی به ویژه روستاها وجود دارد.

شمسی پور از عموم مردم استان قزوین درخواست کرد: در صورت مشاهده این موارد از زنده گیری وحوش جدا پرهیز کنند و مراتب را در اسرع وقت به محیط بانی ها و یا ادارات تابعه محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اداره کل اطلاع دهند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: با اعلام به موقع به محیط بانی ها و ادارات تابعه محیط زیست می توان از وحوش، این مواهب الهی صیانت کرد و موجب زنده و در امان ماندن از زنده گیری توسط متخلفین و متجاوزین به عرصه طبیعت و حیات وحش شد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 16 آذر 1395، کد مطلب:3842273 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
0
مردم کارشان را بلد هستند . اگر و تنها اگر، مدیران اذیت نکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین