پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: تولیدکننده با تفکر معافیت از مالیات در شهرک صنعتی اشتهارد سرمایه‌گذاری کرده و مجوز تولید دریافت کرده است و در حال حاضر اینگونه اعلام می‌شود که ترسیم بر اساس متر هوایی بوده و واجد شرایط نیستید.
شعارسال: عباداله کامکار در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه صنعت و کشاورزی برخوردار است.

وی با بیان اینکه 10 درصد از شرکت‌های موفق و شاخص تولیدی کشور در این استان در حال فعالیت هستند، افزود: کمتر استانی در کشور به مانند البرز وجود دارد که از ظرفیت‌های مشابه البرز برای کار و خدمت بهره‌مند باشد.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در مورد احیای صنعت در دستور کار ما در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی قرار دارد، بیان کرد: این ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری توشه آخرت باید مورد بهربرداری قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز با بیان اینکه لازم است که توجه ویژه‌ای به واحدهای تولیدی داشته باشیم، گفت: در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته 323 مصوبه داشتیم که 212 مصوبه اجرایی شده و 110 مصوبه نیز در دست اجرا است.

معاون استاندار البرز با بیان اینکه برخی از واحدها از گذشته با تهران در ارتباط بوده و درخواست ما این است که این شرکت ها برای دریافت تسهیلات بانکی با انتقال پرونده‌های خود از استان اقدام کنند، افزود: به نظر می‌رسد که 110 مصوبه که در حال اجرایی شدن است هم اکنون در تهران پرونده دارند.

کامکار با اشاره به اینکه جلساتی در رابطه با رفع مشکلات واحدهای صنعتی در البرز انجام شده است، گفت: رویکرد ما در مورد سرمایه گذاران ارتقای وضعیت فعلی تولیدی استان است.

وی با اشاره به اینکه ممنوعیت استقرار واحدهای صنعتی در البرز برای ما ایجاد دردسر کرده است، افزود: تولیدکننده با تفکر معافیت از مالیات در شهرک صنعتی اشتهارد سرمایه‌گذاری کرده و مجوز تولید دریافت کرده است و در حال حاضر اینگونه اعلام می‌شود که ترسیم بر اساس متر هوایی بوده و واجد شرایط نیستید.

وی با بیان اینکه استاندار البرز مکاتباتی با ریاست جمهوری و معاون اول برای رفع این مشکل داشته است، عنوان کرد: جهانگیری وعده داده که این مشکل را حل کند و لازم است که برای ارتقای تولید موانع بر سر راه تولیدکنندگان هموار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 6 تیر 1395، کدخبر: ۲۵۱۸۵۳، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین