پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد گفت: 800 واحد صنعتی در اشتهارد فعال است.
شعارسال: «حمیدرضا فرضی» ، اظهار کرد: هم‌اکنون 800 واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد فعال است که همین امر باعث شده این شهرک به‌عنوان یکی از شهرک‌های صنعتی بزرگ کشور مطرح باشد.

وی ادامه داد: هرچند اداره این شهرک به دلیل این‌که چند برند معتبر و ملی را در خود جا داده بسیار دشوار است، اما خوشبختانه در این زمینه موفق عمل شده است.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد اضافه‌کرد: این شهرک در گذشته با مشکلاتی مواجه بود که از آن جمله تجهیز نبودن به تصفیه‌خانه بود که خوشبختانه این مشکل به تازگی برطرف شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: البته این شهرک هنوز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که امیدواریم به مرور زمان و با همکاری مسئولان برطرف شوند.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد یادآور شد: هم‌اکنون 368 واحد راکد و 261 غیرفعال در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد که راه‌اندازی دوباره این ظرفیت عظیم می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق تولید داشته باشد.

فرضی تصریح کرد: علاوه‌بر این حدود 100 واحد صنعتی این شهرک نیز به‌علت عدم توانایی در بازپرداخت تسهیلات بانکی خود در تملک بانک‌ها قرار دارند.

وی یادآور شد: برای افزایش بهره‌وری این شهرک باید از همه توان واحدهای مستقر در این شهرک استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد خاطرنشان کرد: بدون شک افزایش ظرفیت تولید این واحدها به توسعه اقتصادی استان و رفع بخشی از مشکل بیکاری منجر می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: یکشنبه 9 آبان 1395، کدخبر: 95080905984، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین