پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
معاون برنامه ریزی، مالی و اداری فرمانداری شهرستان فردیس گفت که از سمن های فعال در بخش کشاورزی مشکین دشت فردیس حمایت می شود.
شعارسال: محمدمجرد در بازدید از اداره جهادکشاورزی شهرستان فردیس، افزود: سمن ها و ان جی یوهای مردمی یکی از حلقه های موثر در توسعه جامعه هستند که اگر در بخش کشاورزی فعالیت کنند، از ابتدای راه اندازی و جذب کمک های دولتی برای توانمندسازی آنها نهایت تلاش خود را بکار می گیریم.

وی ادامه داد: مردم بدانند هر قدم برای شهرستان فردیس بردارند مورد حمایت فرمانداری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: برای حمایت از بخش کشاورزی دستگاه هایی مانند فرمانداری، جهاد کشاورزی و عموم جامعه و به ویژه رسانه ها موثر هستند.

مجرد با اشاره به مشکلات زیاد اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، افزود: انتظارمی رود سازمان جهاد کشاورزی استان البرز نگاه ویژه ای به جهادکشاورزی فردیس داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، مالی و اداری فرمانداری شهرستان فردیس گفت: اداره جهادکشاورزی شهرستان فردیس در یک مکان نامناسب با دو اتاق اداری و فضای نامحدود به مردم این شهرستان خدمات ارائه می دهد.

مجرد افزود: عملکرد مسئولان جهادکشاورزی فردیس برای ما رضایت بخش است اگر در بخشهایی کمبود و نقصانی وجود دارد بخاطر نبود امکانات است.

وی ادامه داد: نظارت بر این گستره کشاورزی در فردیس به میزان تولیدات کشاورزی است می طلبد امکانات،نیروی انسانی،خودرو و لوازم اولیه برای کارکرد خوب هر اداره است.

وی اظهار داشت: با هر گونه ساخت وساز های غیر مجاز در خارج از حریم کشاورزی جلوگیری می شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان فردیس نیز گفت: ۹۹ درصد تخلفات ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی مشکین دشت از سالهای گذشته بوده است.

نصرت اله صالحی مهر افزود: پرونده تخلف مربوط به تغییر اراضی این شهرستان تشکیل شده که این تخلفات شامل بنای غیرمجاز، دیوارکشی، تفکیک اراضی و پرشدن اراضی است که از این تعداد حدود ۳۰۰ پرونده در دادگاه در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: ۹۰ درصد اراضی کشاورزی به صورت استیجاری برای کشت محصول به افراد واگذار شده است که ۳۵۰ بهره بردارکشاورزی در مشکین دشت فعالیت می کنند.

صالحی مهر گفت: در جهت محصولات سالم از حشرات سالم چون زنبور در اراضی کشاورزی برای زدن آفت استفاده می شود.

وی افزود: ۲۰ هکتار از اراضی کشت ۱۵ هکتار آن از حشرات سالم برای محفوظ ماندن از آفت استفاده می شود.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان فردیس گفت: حشرات ضد آفت (دونوع زنبور پارازیتویدها) به صورت یارانه ای در اختیار کشاورزان مشکین دشت قرار می گیرد.

صالحی مهر افزود: شهرستان فردیس دارای یک هزارو ۶۰۰ هکتار باغ و ۶۵۰ هکتار زمین زراعی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری البرزما، تاریخ انتشار: 16 آذر 1395، کدخبر: 430344 ، www.alborzema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین