پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر باید هر چه سریعتر تامین اعتبار و تکمیل شود، گفت: این بیمارستان که نیاز ضروری مردم است 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی برخی ها با کارشکنی 25 درصد اعلام کردند که از دستور کار دولت خارج و تامین اعتبار نشد.
شعارسال: حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر اظهار کرد: دو جریان بزرگ فرهنگی را امسال در شهرستان مهدیشهر شاهد هستیم که یکی برپایی اولین موکب مردم مهدیشهر در کربلا در ایام اربعین است و دیگری اعزام بزرگترین کاروان پیاده روی اربعین به کربلا می باشد.

وی با بیان اینکه با برپایی این موکب در کربلا حدود 100 هزار غذا بین زائران اربعین توزیع می شود، افزود: مهدیشهری ها بار دیگر غیرت خود را به کار ببندند و در کمک به تامین اقلام مورد نیاز شامل برنج و گوشت و ... در برپایی این موکب همکاری کنند.

امام جمعه مهدیشهرهمچنین به جریانات هفته گذشته در خصوص عدم تکمیل بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر اشاره کرد و ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان جدید مهدیشهر همراه با بیمارستان های دیگر در استان بود و در حالی که بقیه بیمارستان ها به بهره برداری رسیدند ولی بیمارستان مهدیشهر عملیات اجرایی اش متوقف مانده است.

بارانی با بیان اینکه پروژه بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: متاسفانه برخی ها پیشرفت کار این بیمارستان را 25 درصد اعلام کرده اند و به همین دلیل نیز تکمیل آن از دستور کار دولت خارج شده و بودجه ای برای اتمام پروژه قرار نگرفته است.

وی با تقدیر از استاندار سمنان برای پیگیری رفع این مسئله، اظهار کرد: بیمارستان مهدیشهر هر چه سریعتر باید تامین اعتبار شود چرا که بیمارستان قدیمی و فرسوده فعلی مناسب نیست و نیاز جدی به یک بیمارستان جدید در این شهرستان به چشم می خورد.

خطیب امروز نماز جمعه مهدیشهر همچنین با اشاره به رسوایی 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: اگر محاسبه کنیم از هر فرهنگی در کشور حدود 8 میلیون تومان سرقت شده است.

بارانی اضافه کرد: اگر می خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید دست های ناپاک از مسئولیت نظام برچیده شود و از قوه قضائیه می خواهیم اختلاس کنندگان را به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای آنانی باشد که به بیت المال ضربه می زنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با گرامیداشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، افزود: دانش آموزان بهترین نسلی هستند که اگر خویشتن خود را پیدا کنند می توانند افتخار آفرین باشند.

امام جمعه مهدیشهر همچنین از تمامی مردم و دانش آموزان شهرستان دعوت کرد تا در راهپیمایی استکبار ستیزی 13 آبان حضور پررنگ و جدی داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 7 آبان 1395، کدخبر: 933999 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین