پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت : تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی این استان نیازمند تخصیص اعتبارات به مبلغ 460 میلیارد ریال است.

شعار سال: مهدی شادنوش با تاکید بر ضرورت ساخت این بیمارستان در استان سمنان گفت : یکی از دلایل مرگ و میر ناشی از سوختگی، نبود بیمارستان اختصاصی در بسیاری از استان‌هاست.

وی اظهارداشت : به خاطر طولانی بودن مسیر انتقال بیمار دچار سوختگی به مراکز درمانی، بسیاری از این افراد مصدوم دچار عفونت های شدید و در نهایت جانشان را از دست می دهند.

وی خاطرنشان کرد : با ایجاد مراکز درمانی سوختگی و تجهیز این ‌مراکز، اقدامات اولیه سوختگی به صورت تخصصی انجام می‌شود و بسیاری از بیماران از مرگ و جراحات عمیق نجات پیدا می کنند و دچار نقص شدید نخواهند شد.

شادنوش ادامه داد : در سوختگی‌ها، نقاط حساس بدن مثل دست و صورت درگیر هستند و در بسیاری از موارد از جمله کودکان دچار این آسیب می‌شوند که این امر نیازمند توجه ویژه درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد : شهروندان این استان در مواجهه با آسیب‌های سوختگی مجبور به مراجعه به استان‌های همجوار مانند مازندران و خراسان رضوی هستند که در برخی موارد به دلیل طولانی بودن مسیر، مصدومین متحمل آسیب‌های غیرقابل جبرانی می‌شوند.

به گفته وی با تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی، نیاز استان سمنان برای درمان‌های ناشی از سوختگی برطرف می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآور شد: با تخصیص به موقع اعتبارات موردنیاز ، این طرح درمانی تا 9 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شادنوش پیشرفت فیزیکی این طرح را 50 درصد اعلام کرد و گفت : مرحله نخست این طرح با وجود تمام سختی‌ها به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی موقعیت مکانی این طرح را در مجاورت مجموعه درمانی بیمارستان کوثر اعلام و تصریح کرد: طرح سوانح سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری های سرطان بیمارستان و کوثر سمنان دارای 12 هزار متر زیربنا دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کدمطلب:644796، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین