پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در استان سمنان نسبت به سال‌های گذشته به دو برابر افزایش‌یافته است.

شعار سال: مهدی شادنوش بعد از ظهر امروز در مراسمی با عنوان "مدیر پاسخگو" اظهار داشت: در چهار سال گذشته با اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان سمنان خدمات خوبی به مردم در حوزه بهداشت و درمان ارائه شد.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی که در روزهای اخیر به بهره‌برداری رسید اذعان کرد: بهره‌برداری از بیمارستان غیردولتی تخصصی و فوق تخصصی "سینا " در شهرستان سمنان یکی از پروژه‌های ماندگار این شهرستان با ظرفیت‌های مطلوب بهداشتی و درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مرکز تصویربرداری " ام آر آی " گرمسار را یکی دیگر از پروژه‌های شاخص استان سمنان عنوان کرد و گفت: این مرکز برای نخستین بار در یک شهر با جمعیت کم به بهره‌برداری رسید و قابلیت ارائه خدمات به شهرهای حاشیه‌ای در اطراف کلان‌شهر پایتخت را نیز دارد.

وی اضافه کرد: مرکز تصویربرداری " ام آر آی " گرمسار از تجهیزات نوین و به‌روزی برخوردار است که توسعه و سترش ارائه خدمات این مرکز در دستور کار قرار دارد.

شادنوش از نوسازی و بهسازی ساختمان 72 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان سمنان خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح‌ها و بهره‌برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان سمنان تا چهار دهه آینده پاسخگوی تمام نیازهای مردم در حوزه بهداشت و درمان است.

وی با اشاره به برخی خدمات دولت در راستای ارتقا سطح سلامت و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به مردم خاطرنشان کرد: از سال 92 تاکنون با افزایش دو برابری تعداد متخصصان و فوق تخصصان در استان سمنان مواجه بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: درگذشته مجموع تعداد متخصصان در سراسر استان 23 نفر بود که اکنون این تعداد در سال 96 به 48 متخصص و فوق تخصص در استان سمنان رسیده است.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای 190 برای دریافت انتقادات و پیشنهاد‌ها در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی سراسر استان در حال ارائه خدمات است اذعان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان دانشگاه علوم پز

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کد مطلب: 1475489:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین