پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
امروز طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت و در قالب طرح تحول نظام سلامت، ۸۰ واحد کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم کشور اعزام می‌شود.

شعارسال: دکتر حمید صمدزاده - رییس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت در حاشیه این مراسم تاکید کرد: اعزام ٨٠ واحد کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم گامی دیگر در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی افزود: در این موبایل کلینیک‌ها تمام تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات عمومی دندانپزشکی به همراه یک راننده، یک دندانپزشک و یک دستیار فراهم است.

وی ادامه داد: این واحدهای سیار مجهز به جی پی اس هستند و در هر استان دو دستگاه موبایل کلینیک توزیع می‌شود. در مناطق محروم‌تر نیز در صورت لزوم تعداد بیشتری مستقر می‌شوند.

صمدزاده با بیان اینکه خدماتی که این کلینیک‌های سیار ارایه می‌دهند، رایگان خواهد بود، افزود: مناطق محرومی که برای ارائه این خدمات در نظرگرفته‌ایم از قبل شناسایی شده‌اند. نحوه پذیرش بیمار نیز براساس لیستی است که دانشگاه علوم پزشکی محل برحسب اولویت‌ها تهیه کرده است.

صمدزاده هزینه هر واحد موبایل کلینیک را ٣٠٠ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این هزینه توسط وزارت بهداشت تامین شده است و خیرین در ارائه خدمات بعدی مشارکت می‌کنند.

حضور وزیر بهداشت در مراسم اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم

مراسم اعزام ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 مرداد1396، کدخبر: 96050905298: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین