پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳
مدیرکل طرح و برنامه معاونت صنایع دستی کشور گفت: میزان تولید مقالات و پژوهش مکتوب درحوزه صنایع دستی متناسب با این حوزه نیست.
شعار سال: حجت مرادخانی ظهرچهارشنبه در نخستین سمینار سفره کردی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در زمینه صنایع دستی تولید پژوهش های مکتوب تناسب منطقی با این حوزه ندارد و سبب ایجاد خلاء نظری و پژوهشی در این حوزه شده است، افزود: امروزه پژوهش های مکتوب پشتوانه توسعه پایدار است که این خلع باعث شد تا هم اندیشی های علمی با هدف تولید مکتوبات پژوهشی تخصص در سازمان میراث فرهنگی ایجاد شود.

مرادخانی تصریح کرد: پژوهش های مختلفی در حوزه صنایع دستی تاکنون ارائه شده است اما شایسته این حوزه نیست و با برگزاری این هم اندیشی ها به صورت تخصصی فرصتی برای ارائه مقالات پژوهشگران فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: در هر استان متناسب با هنر و فرهنگ و صنایع دستی برجسته درآن خطه پژوهش های متناسب انجام می شود.

مدیرکل طرح و برنامه معاونت صنایع دستی کشورافزود: هدف از برگزاری چنین سمینارهایی برجسته کردن پژوهش‌ها و ایجاد ارتباط موثر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با سایرمجامع استان ها به منظور توسعه صنعت صنایع دستی است.

مشاور معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه برگزاری سمینارکمک موثری برای ارتقای کیفیت تولیدات صنعتگران است،تصریح کرد: همچنین برگزاری سمینار برای شناساندن صنایع دستی به مخاطبان در بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی بافندگان استان و ارتقای کیفیت تولید نیز موثر باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب: 3862701، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین