پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
اجرای طرحهای مهم شهرستان بن در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

شعار سال: استاندار چهارمحال و بختیاری درنشست شورای برنامه ریزی شهرستان بن گفت: تصفیه خانه و نیمی از سبکه جمع آوری فاضلاب بن تا شهریور سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
قاسم سلیمانی افزود: به منظور تسریع در تکمیل و بهره برداری از ساختمان قایقرانی شهرستان بن هم یک میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.
وی به اختصاص دو میلیارد و 80 میلیون ریال برای آغاز عملیات اجرایی فرهنگسرای بن اشاره کرد و گفت : بهره برداری از این طرح به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
سلیمانی افزود : به منظور بازسازی حمام تاریخی بن هم 200 میلیون ریال تا پایان امسال اختصاص می یابد.
اصلاح سه کیلومتر شبکه فرسوده آب در شهر بن، توسعه محوطه امامزاده بارده، ساماندهی مسیل روستاهای آزادگان و بارده، تکمیل میدان ورودی وردنجان، بهره برداری از سالن ورزشی وردنجان تا دهه فجر و تکمیل ساختمان آتش نشانی وردنجان تا پایان سال مالی جاری ، بهره برداری از زمین چمن بن تا آخر امسال، بهسازی کامل محور ارتباطی یانچشمه به حیدری به طول 33 کیلومتر، تغییر کاربری مجتمع دامداری بن به گلخانه با وسعت 70 هکتار، کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی درجه یک بن در سه طبقه تا دی ماه امسال و پیش بینی مجتمع رورش گوسفند در روستای بارده از دیگر مصوبات شورای اداری شهرستان بن بود.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : پیگیری برای شناسایی زمین مورد نیاز به منظور راه اندازی شهرک صنعتی شماره دو بن، نیازسنجی راه اندازی مرکز آموزش عالی گیاهان دارویی، تعیین تکلیف ساختمان تعطیل شده انتقال خون بن با هدف استفاده در سایر قسمت های اداری و پیگیری راه اندازی نمایندگی جمعیت هلال احمر، ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی هم در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این نشست مقرر شد بهره برداری از کارخانه فرومنگنز بن تا آخر امسال بهره برداری شود و ساماندهی گلزار شهداء، نصب المان در محل گلزار شهدای گمنام، تکمیل بند خاکی ویژه آبخیزداری در روستای بارده و تکمیل جاده بین مزاره شهرستان بن تا آخر امسال انجام شود.
سلیمانی گفت : اصلاح منطقه حفاظت شده در محدوده روستای شیخ شبان و طرح هادی این روستا به طور جدی از سوی مسئولان ارشد استان در حال پیگیری است.
شهرستان بن در فاصله 28 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر وان، تاریخ 21 آذر 95 ، کد مطلب: 5234713: www.khabarone.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین