پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رییس انجمن نفرولوژی ایران گفت: پزشکان جزو قشر نخبه هر کشوری محسوب می‌شوند به همین دلیل مسئولان احترام و ارزش خاصی برای آنها قائل هستند که متاسفانه این امر در کشور ما به فراموشی سپرده شده است.

شعار سال: دکتر محمدرضا گنجی با بیان اینکه پزشکان در ایران امنیت شغلی،اجتماعی و اقتصادی ندارند، گفت: متاسفانه نظام بهداشت و درمان ما به بیماران و همراهان آنها اجازه می‌دهد به هر دلیلی از پزشک شکایت کنند که این امر مسائل بسیاری را برای پزشکان ایجاد کرده است.

وی افزود: متاسفانه همراهان بیمار به دلایل نامربوط از پزشکان شکایت می کنند و پزشک را درگیر قانون و جلسات نظام پزشکی یا پزشکی قانونی می کنند که متاسفانه در نهایت اگر پزشک تبرئه شود حق ندارد اعاده حیثیت کند که همین امر منجر می‌شود پزشکان امنیت شغلی در بیمارستانها نداشته باشند زیرا اگر خدمت رسانی کنند درگیر قانون می‌شوند.

رییس انجمن نفرولوژی ایران در ادامه با تاکید براینکه پزشکی در ایران جزو سخت‌ترین مشاغل است، یادآور شد: متاسفانه با وجود تمام این مشکلات حتی کارانه پزشکان به موقع پرداخت نمی‌شود که این مساله نیز آنها را در امرار معاش با مشکل روبرو می‌سازد.

گنجی خاطرنشان کرد: ما باید احساس امنیت اجتماعی، شغلی، اقتصادی و ... را به پزشکان برگردانیم در غیر اینصورت شاهد تداوم خروج پزشکان از کشور خواهیم شد.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفا آنلاین، تاریخ 12 بهمن 95، کد مطلب: 140387: www.shafaonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین