پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا از هموطنان درخواست کرد که هنگام خرید بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت همراه داشته باشند.

شعار سال: این روابط عمومی همچنین افزود: خریداران بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی شده و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فروش بلیت قطارهای رجا برای نوروز سال ۱۳۹۶، از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۵ به صورت غیر حضوری (اینترنتی و فروش تلفنی ۱۵۳۹) برای همه مسیرها به غیر از مسیر تهران- مشهد آغاز می‌شود.

از ساعت ۷:۳۰ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ نیز بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به غیر از مسیر تهران-مشهد به هموطنان عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش فروش بلیت قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس نیز از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه به صورت اینترنتی و از ساعت ۷:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ در کلیه نمایندگی‌های فروش مجاز سراسر کشور انجام می‌شود.

روابط عمومی رجا اعلام کرد: طبق برنامه فوق عرضه بلیت‌ قطارهای نوروزی ۱۳۹۶ طی سه روز انجام شده که مربوط به بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ لغایت ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ است.

با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هموطنان با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی و فروش تلفنی ۱۵۳۹) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرارو، تاریخ 15 بهمن 95، کد مطلب: 304926: www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
رجا بغیر از قیمت و کیفیت، واقعا داره خوب به روز می شه و خوب کار می کنه.
از کاهش قیمتش که ناامیدم، ولی فکر کنم کیفیتش رو اضافه کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین