پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۰۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: برای سال آینده، ردیف بودجه جدیدی مورد موافقت کمیسیون تلفیق قرار گرفته است و منتظر هستیم نمایندگان نظر مثبت خود را اعلام کنند که این بودجه برای تجهیز هنرستان‌های کشور صرف خواهد شد.
شعار سال:سیدمحسن حسینی‌مقدم مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش درخصوص «تجهیز هنرستان‌های کشور»، اظهار داشت: با توجه به ایجاد تغییرات در سرفصل‌ها، در حال حاضر یک ردیف تجهیزاتی که در خود وزارت آموزش و پرورش دیده شده است، اما هنوز اعتباری به ما ا ختصاص داده نشده است که این اعتبار برابر با 34 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: محل درآمدی نیز از درآمد 2 درصد حاصل از فروش گاز در نظر گرفته شده است و ما لیستی به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ارائه کرده‌ایم و براساس رشته و رشته‌محل‌هایی که در استان‌های مختلف داریم، این سازمان در حال خرید تجهیزات لازم برای هنرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش درخصوص «میزان ردیف‌ بودجه پیش‌بینی شده برای هنرستان‌های کشور» خاطرنشان کرد: برای سال آینده ردیف بودجه جدیدی مورد موافقت کمیسیون تلفیق قرار گرفته است و منتظر هستیم نمایندگان نظر مثبت خود را اعلام کنند که این بودجه برای تجهیز هنرستان‌های کشور صرف خواهد شد.

حسینی مقدم درخصوص «رشد بودجه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سال تحصیلی جاری»،متذکر شد: امسال ما همان رشد 10 درصدی را نسبت به سال گذشته داریم.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 بهمن 1395، کد مطلب: 13951113000244، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین