پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
علیرضا علیزاده تصریح کرد: در سال ۹۳ میزان تلفات شبکه توزیع ۱۷.۵ درصد بود که توانستیم سال گذشته به ۱۳.۹ درصد و امسال به ۱۲.۵ درصد کاهش دهیم.
شعارسال: وی افزود: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توزیع برق استان مکلف شده میزان تلفات را به حدود ۱۱ درصد برساند که امیدواریم تا پایان سال جاری میزان تلفات برق حتی بیشتر از وضعیت فعلی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بخشی از مدیریت برق را مقابله با سرقت برق دانست و گفت: در سال جاری میزان سرقت برق کاهش یافته و در سایه تعامل با نیروهای نظامی و امنیتی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

به گفته علیزاده در سایر استان‌ها سرقت سیم و حتی ترانس برق مشاهده شده اما در استان اردبیل صرفاً سرقت سیم‌های مسی به ثبت رسیده که با فعالیت گشت‌های کنترلی با کاهش همراه است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ۵۱۸ هزار مشترک در استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند و تمامی شهرها و ۹۹.۷ درصد از روستاها برق‌دار شده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3905987 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین