پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
توسعه صادرات یکی از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی است و در استان کرمان به اولویت تولید داخلی با نگاه به توسعه صادرات تاکید شده است.
شعارسال: محمدرضا فتوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با بیان اینکه توسعه صادرات یکی از برنامه های مهم اقتصاد مقاومتی است افزود: در این استان به اولویت تولید داخلی با نگاه به توسعه صادرات تاکید شده است.

وی با اظهار به اینکه زمینه و امکان صادرات مناسب طی دولت تدبیر و امید در کرمان فراهم و در زمینه شرکت های دانش بنیان نیز اقدامات خوبی انجام شده است ادامه داد: باید به برگزاری جشنواره های اقتصادی توجه شود و در این راستا می توانیم جشنواره های اقتصادی را با مدلی جدید در محل دائمی نمایشگاه ها راه اندازی کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آنچه در اعزام هیات های تجاری به نمایشگاه های خارجی اهمیت دارد حضور شرکت ها و افراد موثر در این نمایشگاه ها و معرفی ظرفیت های استان کرمان است تصریح کرد: کرمان هنوز زمینه های صادراتی زیادی دارد که باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد و این کار باید در اولویت برنامه های دستگاه های اقتصادی این استان باشد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات موثر گمرکات کرمان و کسب رتبه نخست راه اندازی سیستم پنجره واحد بین دیگر گمرکات کشور خاطرنشان کرد: باید آمار محصولات این استان را که از سایر گمرکات صادر می شود به دست آوریم و با این اقدام به تراز تجاری واقعی استان کرمان برسیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 459230، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین