پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کنستانتین کاساچیف رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) با اشاره به استعفای مایکل فلین از مقام مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد: دونالد ترامپ گرفتار مخمصه شده است و فشارها بر وی افزایش می یابد.
شعار سال: رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه روز چهارشنبه در مطلبی فیس بوکی نوشت: حتی آمادگی برای گفت وگو با روسیه از طرف مقام های تندرو آمریکایی مانند جرم محسوب می شود.

مایکل فلین به دنبال جنجال های مربوط به تماس های پنهانی با روسیه روز سه شنبه استعفا کرد.

کاساچیف مقام روس افزود: واداشتن مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا به استعفا به مراتب بدتر از آشفتگی روانی (پارانویا) است.

کاساچیف نوشت: شرایط کنونی ترامپ مستقل نیست و به تدریج کار برای وی دشوارتر می شود یا اینکه روس هراسی دولت جدید آمریکا را هم فرا گرفته است.

مقام پارلمانی روس خاطرنشان کرد که متهم کردن فلین به علاقه مندی به روسیه درست نبوده و وارد کردن چنین اتهامی بی اساس بود.

کاساچیف افزود: فلین بر خلاف بسیاری از نخبگان سطوح عالی آمریکا برای مذاکره آمادگی داشت به مسکو سفر کرده و با سفیر روسیه در واشنگتن هم گفت وگو کرده بود.

مقام روس ادامه داد: اکنون که روابط روسیه و آمریکا به بن بست کشیده شده و هیچ همکاری در مسائل کلیدی جهانی صورت نمی گیرد، چنین رویکردی (آمادگی برای مذاکره) بهتر از خصومت جویی های جان مک کین و جمهوری خواهان امثال وی علیه روسیه است.

مایکل فلین به دنبال جنجال های مربوط به تماس های پنهانی با روسیه زمانی که هنوز باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا بود و همچنین پنهان کردن بخشی از گفت وگوی تلفنی خود با سرگئی کیسلیاک سفیر این کشور در واشنگتن استعفا داد.

کاخ کرملین موضوع استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا را یک مساله داخلی برای این کشور اعلام کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کد مطلب: 306347، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
یک تاجار تاجار است و راه خودش را باز می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین