پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: سرمایه‌گذاری خارجی علاوه بر سرمایه‌گذاری داخلی باید در واحدهای تولیدی استان مدنظر قرار گیرد چراکه گامی موثر در جهت توسعه تولیدات باکیفیت و افزایش صادرات به شمار می‌رود.
شعارسال: نشست هماهنگی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با مدیرعامل شرکت ماموت در راستای جذب سرمایه‌گذاری خارجی شرکت ماموت در قزوین برگزار شد.

در این نشست با حضور مدیران و‌ مسئولان استانی زمینه سرمایه‌گذاری این شرکت را در قزوین بررسی شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: مجتمع صنعتی ماموت با احداث یک واحد صنعتی در زمینی به مساحت 5 هکتار در شهرک صنعتی کاسپین جهت تولید محصولاتی شامل انواع کامیون ،کامیونت و کشنده ها با برند مایان(MAYAN) سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی اعلام کرد: با سرمایه‌گذاری این شرکت در شهرک صنعتی کاسپین زمینه اشتغال برای 300 نفر در استان ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد : این طرح در 2 فاز در استان اجرا خواهد شد که در فاز اول 500 میلیون ریال و در فاز دوم 10 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی را درپی خواهد داشت.

پرزحمت ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی علاوه بر سرمایه‌گذاری داخلی باید در واحدهای تولیدی استان مدنظر قرار گیرد چراکه گامی موثر در جهت توسعه تولیدات باکیفیت و افزایش صادرات به شمار می‌رود.

پس از پایان این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از کارشناسان حوزه صنعت از خطوط تولیدی این شرکت بازدید کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1395، کدخبر: 1334041 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
فقط شعار نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین