پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
دکتر فتاح محمدی ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: دستگاه های متولی هر کدام وظیفه مشخصی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند اما فعالیت در این حوزه همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و اداری را نیاز دارد.
شعارسال: محمدی با بیان اینکه اگر در انجام این چرخه یکی از دستگاه ها به وظایف خود عمل نکند، و با حس مسئولیت پذیری و تعهد لازم اجرای وظایف این حوزه و شبکه را به خوبی انجام ندهد اهداف مورد نظر محقق نمی شود و احتمال هدر رفت تلاش ها و زحمات دیگر بخش ها وجود دارد تاکید کرد: دستگاه ها در راستای تحقق اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حساسیت و روح مسئولیت پذیری بیشتر و با توجه به تعامل شبکه ای و هماهنگ عمل کنند.

وی افزود: عملکرد صحیح و نگاه مسئولانه و هماهنگ زمینه را برای تسهیل مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراهم می کند، که تاکنون در استان اقدامات نسبتا مناسبی در این راستا انجام گرفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از تولید ملی، حمایت از سرمایه گذاری داخلی، جلوگیری از انحرافات و فساد در حوزه کالا و ارز، افزایش رونق اقتصادی و رشد چرخه اقتصادی از جمله اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

محمدی گفت: جلوگیری از متضرر شدن سرمایه گذاران سیستم اقتصادی داخل کشور با هدف رونق اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری و بستر سازی برای ایجاد اشتغال سالم در داخل کشور از دیگر اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 3913544 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
در ایران فعالیت بی بخشی خیلی ضعیفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین