پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اعاده شده از شورای نگهبان در کمیسیون اجتماعی بررسی و موضوع برای بررسی بیشتر به کمیته رسیدگی به موارد خاص ارجاع شد.

شعار سال : عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز يكشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان اعاده شده از شورای نگهبان با حضور سخنگوی این شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد طرح مذکور برای بررسی دقیق‌تر به کمیته رسیدگی به موارد خاص ارجاع و پس از بررسی برای رأی‌گیری به صحن کمیسیون ارائه شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز لایحه برنامه ششم توسعه (بخش‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون اجتماعی) در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که ماده یک و چهار تبصره آن در جلسه امروز مطرح و بررسی شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: کار بررسی لایحه برنامه ششم در کمیسیون اجتماعی تا یکی دو هفته آینده پایان یافته و رأی‌گیری در مورد مواد مورد بحث در پایان بررسی‌ها انجام می‌شود و نتیجه کار به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ نشرخبر : 15 آذر 1394 کد مطلب : 13940915001353 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین