پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: به منظور کاهش اختلافات و سوءاستفاده‌های احتمالی در قراردادهای تاجران و بازارگانان استان این قراردادها به‌زودی قانونمند می‌شوند.
شعارسال: محمدعلی حمیدیان در حاشیه گردهمایی تجار و بازرگانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به منظور کاهش اختلافات و سوءاستفاده‌های احتمالی در قراردادهای تجار و بازرگانان استان این قراردادها به‌زودی قانونمند می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: 2800 تاجر و بازرگان در سطح استان وجود دارد که در زمینه‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: تنظیم قراردادهای میام تاجران و بازرگانان به نحوی که کمترین اختلاف بین دو طرف ایجاد شود از مهم‌ترین چالش‌های این حوزه است.

حمیدیان تصریح کرد: نهادهای داوری در استان برای برطرف کردن اختلافات حقوقی تاجران، بازرگانان و اصناف ایجاد می‌شوند که نقش موثری در برطرف کردن اختلافات و کاهش زمان دادرسی دارند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قانونمند کردن ضوابط و قراردادها سبب کاهش اختلافات و دعاوی تاجران و بازرگانان می‌شود و در چنین شرایطی تاجران می‌توانند از ظرفیت‌های استان برای رونق کسب و کار خود بهره‌گیری کنند.

وی عنوان کرد: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به این نتیجه رسیده‌ایم که هر جا آگاهی باشد، جرایم و اختلافات کاهش پیدا می‌کند و در این زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 1336152 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
چطور همچین ادعایی را می نید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین