پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی بلاتکلیف و فاقد سند در شهرستان از مهمترین موارد و موضوعاتی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

شعار سال: میرعلی رحیمی‌زاد عصر امروزدر جلسه ساماندهی اراضی بلاتکلیف و ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها در مشگین‌شهر اظهار داشت:حل مشکل زمینهای موقوفی در شهرستان از مهمترین موارد و موضوعاتی بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام و تلاش همه جانبه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون مربوط به اراضی بلاتکلیف و فاقد سند گفت: قانون به صورت شفاف در این زمینه وظایف شهرداری و ثبت اسناد را مشخص کرده است و باید براساس این موارد قانونیهر یک از نهادها و دستگاهها به وظایف خود عمل کرده و امورات این حوزه را ساماندهی کنند تا از بروز مشکلات و نارسایی‌ها جلوگیری شود.

رحیمی‌زاد با تاکید بر پاسخگویی شفاف برای مراجعان به شهرداریها و راه و شهرسازیتصریح کرد: روند پاسخگویی به مراجعان برای اخذ پروانه ساختمانی باید به نحوی شایسته بوده و تلاش شود تا در کمترین زمان ممکن مشکلات آنها برطرف شده و رضایتمندی انها حاصل شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهرحفظ کاربری‌ها و رعایت اصول شهرسازی و معماری را مهم خواند و افزود: باید این موارد مورد توجه قرار گرفته و تمامی کاربریها در ارائه پروانه بررسی و ارزیابی شود تا شاهد تغییر کاربری اراضی در شهرستان نبوده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود و هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز نیز باید شناسایی و متوقف شوند.

وی با اشاره به برخی اراضی فاقد سند در شهرستان بیان کرد: وجود این اراضی می‌تواند زمینه‌ساز برخی مشکلات شود که انتظار می‌رودشهرداری و ثبت اسناد با ملحوظ داشتن قانون نسبت به تعیین تکلیف اراضی فاقد سند اقدام و روند صدور پروانه ساختمانی را تسهیل کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خیاونیوز، تاریخ 4 اسفند 95، کد مطلب: 27598: www.khiav-news.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین