پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با تاکیدبراینکه افزایش نرخ کرایه‌ها غیرقابل قبول است از تشکیل جلسه شورای حل اختلاف برای رسیدگی به این مسئله در اواخر فرودین ماه خبر داد.

شعار سال: غلامحسین آرام؛ معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران در ارتباط با مخالفت دوباره فرمانداری با افزایش کرایه‌ها و همچنین در واکنش به اظهارات دنیامالی عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه اگر مردم خدمات بهتری بگیرند، مشکل چندانی با افزایش نرخ کرایه‌ها ندارند، اظهار داشت: افزایش قیمت‌ها برای ما غیرقابل قبول است، چرا که در حوزه خدمات عمومی دولت فعلا افزایشی را در نظر نگرفته و از همین رو با افزایش قیمت‌ها مخالفت کردیم.

وی یادآور شد: نظر فرمانداری به شورا ابلاغ شد، اما شورا مجددا بر افزایش نرخ کرایه‌ها که مصوب کرده بود، اصرار کرد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران با بیان این مطلب که به دلیل اختلاف نظر فرمانداری و شورا درباره کرایه‌ها، این موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع داده شده است، گفت: هر چه که این شورا مصوب کند، ملاک عمل خواهد بود.

وی افزود: در این شورا نمایندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف و اعضای شورای عالی استان‌ها حضور دارند که این جلسه با محوریت حوزه معاونت فنی و عمرانی وزارت کشور اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایلنا، تاریخ انتشار: 15 فروردین 1396، کد مطلب: 474378:www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین