پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
امام‌جمعه شهرستان فاروج در دیدار مسئولین هلال‌احمر ضمن تشکر از فعالیت‌های جاهدانه هلال‌احمر بر لزوم ورود دستگاه‌های اجرایی برای تولید اشتغال و رفع بیکاری جامعه تأکید کرد.

شعار سال: امام‌جمعه شهرستان فاروج در دیدار با کارکنان هلال‌احمر فاروج گفت: باید خدا قوت و تشکری عرض کنیم خدمت عزیزان هلال‌احمر که در این ایام جاهدانه در راستای حفظ امنیت مسافران و خدمات‌رسانی به آن‌ها به‌صورت تمام‌وقت تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلی زاده با اشاره به هجمه‌های سنگینی که دشمنان انقلاب در عرصه مسائل اقتصادی به‌نظام وارد کرده‌اند، اظهار داشت: سیل عظیم افراد جویای کار در جامعه این را می‌طلبد تا یک‌همت همگانی اتفاق بی افتد که مردم و مدیران کشور و شهرستان‌ها وارد کارشده و با افزایش تولید و مراکز تولیدی باعث ایجاد اشتغال بشوند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد اشتغال‌های پایدار افزود: در کشور ما گاهی اشتغال‌هایی ایجاد می‌شود ولی پایدار نیست. اشتغال‌های آنی ایجادشده و وام‌هایی داده می‌شود و بعد هم نظارت‌های لازم اتفاق نمی‌افتد و همان شغل بالاخره بعد از مدت کوتاهی به دلایل متعددی مثل عدم دسترسی به بازارها و فروش محصولات تولیدی و از طرفی هم ورود کالاهای ظاهراً جذاب و پرزرق‌وبرق و بی‌کیفیت باعث می‌شود که عزیزانی که در عرصه تولید فعالیت می‌کنند زمین بخورند و نتوانند کار خود را ادامه بدهند.

وی در ادامه افزود: این تعطیلی‌ها باعث می‌شود تا باز بیکارهایی به بیکارهای جامعه اضافه شود درحالی‌که بودجه‌هایی در راستای ایجاد اشتغال برای این افراد هزینه شده ولی دردی از آن‌ها رفع نشده باشد.

قلی زاده با تأکید بر لزوم ورود همه دستگاه‌های اجرایی به امر اشتغال‌زایی، افزود: هلال‌احمر هم باکمی برنامه‌ریزی می‌تواند در راستای ایجاد اشتغال با توجه به پتانسیل‌هایی که به‌واسطه همکاری جوانان دارد قدم‌های مثبت و خوبی را بردارد.

وی در ادامه افزود: خوب است که در هلال‌احمر برای این جوانان که درآمد اندکی هم دارند تدبیری صورت بگیرد تا با تشکیل شرکت تعاونی، مرکز تولیدی و یا کارهایی از قبیل که با همکاری همدیگر و همین سرمایه‌های اندکشان انجام داده و فعالیت اقتصادی برای این جوانان صورت گیرد.

وی همچنین بیان کرد: می‌شود یک سری وام‌ها را شما به آن‌ها بدهید و یک سری آورده‌هایی را خودشان داشته باشند و در کنار کمک و همکاری که با هلال‌احمر انجام می‌دهند یکسری فعالیت اقتصادی هم داشته باشند که برای آن‌ها درآمدزایی داشته باشد و امید به زندگی و آینده در این جوانان افزایش یابد. با توجه به اینکه اکثر همکاران و داوطلبان جوان هستند یقین آن انرژی کار در آن‌ها موجود است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فاروج، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1396، کد مطلب: 53081، www.farooj.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
ان شاالله که این تاکیدات مورد توجه قرار گیرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین