پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی تاکنون مناسب نبوده و با توجه به ایجاد ستاد فرماندهی در این حوزه امیدواریم موضوع اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد.

شعار سال: عامر کعبی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: اقتصاد ما متکی به نفت است و با توجه به افزایش قیمت نفت امسال افق روشنی در حوزه اقتصاد مشاهده می‌کنیم!.

وی افزود: عملکرد دولت در اقتصاد مقاومتی تاکنون مناسب نبوده و با توجه به ایجاد ستاد فرماندهی در این حوزه امیدواریم موضوع اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد و نتایج ملموسی در این زمینه بگیریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که موضوع خرید کالای داخلی تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود و دوم باید گمرکات ما طوری باشد که کالای غیرضروری خارجی وارد کشور نشود.

وی افزود: کالای مصرفی خارجی اشتغال جوانان ما را می‌گیرد و نمی‌گذارد اشتغال مورد نیاز در کشور ایجاد شود. واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی نیمه فعال باید فعالیت خود را حمایت‌های مالی دولت افزایش دهند تا بتوانیم نتایج خوبی در این زمینه بگیریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 22 فروردین 96، کد مطلب: 131012: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین