پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با اشاره به تفکرهای متفاوت موجود در خانه مطبوعات استان گفت: با وجود این تفاوت فضای بسیار مثبتی در این خانه حاکم شده که به هیچ وجه تقابلی نیست.

شعار سال: حسین نجاری شامگاه پنجشنبه در دیدار با هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پویایی شورای اسلامی چهارم شهر زنجان، برای این نهاد در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

وی خانه مطبوعات را تشکل صنفی و مستقل دانست و اضافه کرد: مشارکت مناسب در فضاها از الزامات جهانی شدن محسوب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای تاثیرگذاری بر جامعه توسط خانه مطبوعات تصریح کرد: عدم ارتباط سیستماتیک و عملکرد انفرادی از گرفتاری‌های شایع در جامعه به شمار می‌رود.

نجاری سامان دادن به فضای سیاسی را الزامی برشمرد و گفت: اگر کسی توان هماهنگ شدن با این رویه را نداشته باشد لاجرم خود به خود باید از مجموعه حذف شود.

وی با اذعان به مشکلات ناشی از رفتار و عملکرد انفرادی و جزیره‌ای در جامعه ادامه داد: راهکار کاهش و حل این معضلات استفاده از ظرفیت‌ها است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه شورا و خانه مطبوعات استان زنجان ظرفیت و قابلیت بالقوه‌ای برای تعامل و همکاری دارند، گفت: استفاده از این ظرفیت منوط به برقراری ارتباط تعریف شده و سیستماتیک است.

نجاریان لازمه اصلاح هر فکری را همنشینی دانست و ابراز کرد: همنشینی باید از مرحله حرف گذر کرده و جنبه عملی به خود گیرد چرا که فضا در حال حاضر به هیچ وجه واکنشی نیست و می‌توان از این فضا به نفع توسعه همه‌جانبه از جمله فرهنگ استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به تفکرهای متفاوت موجود در خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: با وجود این تفاوت فضای بسیار مثبتی در این خانه حاکم شده که به هیچ وجه تقابلی نیست و می‌تواند زمینه استفاده بهینه از ظرفیت‌ها را برای توسعه در راستای منافع فراهم کند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان با اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری خانه مطبوعات با شورای شهر زنجان افزود: این همکاری بدون شک به نفع شورا و خانه مطبوعات است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 26 آذر 1394، کد مطلب: 13940926001260: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
0
تقابلی نیست، تهاجمی و نابود ساز است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین