پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از کم‌کاری دولت در روند امداد و نجات حادثه دیدگان انفجار معدن آزادشهر انتقاد کرد.
شعار سال: سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری طی پیامی حادثه جان‌باختن تعدادی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت.

در متن پیام وی که به نوعی به دولت نیز انتقادهایی را وارد کرده است، اینگونه آمده است:

انا لله و انا الیه الراجعون

حادثه تلخ معدن ذغال سنگ آزادشهر ایام بزرگداشت کارگر را به عزا تبدیل نمود و مظلومیت کارگران را بیش از پیش آشکار کرد.

اگر اموری از قبیل تولید و اشتغال و به تبع آن، امنیت محیط کار و نظارت فنی بر آن در اولویت قرار بگیرد؛ شاهد بروز حادثه‌ای جانگداز در معدنی که به گفته وزیر محترم کار، آذر ماه گذشته از سوی وزارت صنعت، امن اعلام و نیم‌ساعت پیش از انفجار بازرس وزارت کار از آنجا خارج شده است، نخواهیم بود.

به علاوه این حادثه یک بار دیگر نشان‌دهنده عدم آمادگی دولت در امداد و نجات کارشناسانه و علمی است که بسیار جای تأسف دارد و حکایت از به هم ریختگی مدیریتی می‌کند.

اینجانب جان باختن تعدادی از کارگران مظلوم و زحمت‌کش را به خانواده آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت عرض مى‌کنم و از دولت محترم می خواهم اشتغالات انتخاباتی مانع امدادرسانی به موقع به بازماندگان، اطلاع‌رسانی کامل حادثه بر اساس راستی و درستی و نیز تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای این حادثه نگردد.

سید مصطفی آقا میرسلیم

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 13960214000792، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
حادثه پلاسکو هم که همین رو نشون داد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین