پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی می‌گوید در سال جاری ۱۳۰ نیرو به طور کامل در امر اطلاع رسانی در نمایشگاه فعال هستند و در کنار آنها ۱۱ صفحه لمسی بزرگ نیز به امر اطلاع رسانی اختصاص یافته است.

شعارسال: سیدعارف علوی معاون مجمع ناشران انقلاب اسلامی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اطلاع‌رسانی مطلوب به مخاطبان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: امسال بحث دریافت اطلاعات و طراحی و اجرای نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب برعهده موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی گذاشته شد. امر معقول هم این بود که نهادی که خود برگزار کننده نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود، نرم‌افزاری را بنویسد که هر سال بتواند آن را استفاده کند. بر همین اساس نرم‌افزار تحت ویندوز و اپلیکیشنی که ارائه شده است و پیش از این در نمایشگاه‌های استانی ارائه شده بود به این امر اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال برخی نهادهای خصوصی هم اپلیکیشن‌هایی به منظور اطلاع رسانی در نمایشگاه کتاب طراحی و اجرا کرده‌اند. مثلا موسسه‌ای به اسم پنجره دهم یک اپلیکیشن نمایشگاهی طراحی کرده است که از قضا اپ خوبی نیز هست و می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. دو مجموعه دیگر هم با عنوان گیسوم و کتاب‌فروشی و انتشارات بهجت هم رباط کتابفروشی دارند که اطلاعات کتاب را که وارد کنید مشخصات ناشر را به شما می‌دهد.

علوی ادامه داد: ما به این دوستان اعلام کردیم که ظرفیت تبلیغی برای آنها وجود دارد که برخی از آنها برای اینکار وارد مذاکره شده‌اند. البته نکته مهم در این است که اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط موسسه نمایشگاه‌ها و پنجره دهم آف لاین هستند و آن دوی دیگر آن لاین.

وی افزود: در بخش اطلاع رسانی در نرم‌افزار ویندوز امسال اطلاعات خانه کتاب نیز به نرم‌افزار وارد شده است و توانستیم بعد از سال‌ها که حتی خود موسسه نمایشگاه‌ها هم به اطلاعات خانه کتاب دسترسی نداشت، این داده‌ها را به سایت بیافزاییم.

علوی تصریح کرد: در فرآیند اطلاع رسانی در نمایشگاه کتاب کل نیروی انسانی کمیته اطلاع رسانی ۱۴۸ نفر است که ۱۳۰ نفر از آنها مستقیم با مردم در تماس هستند و همه در غرفه‌ها مستقرند و برخی هم به صورت سیار در محوطه‌ها در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته پیشنهاد داده بودیم که اطلاع رسانی به سمت کم کردن نیروی انسانی برود. پیشنهاد مان این بود که صفحات لمسی بزرگ را برای اینکار قرار دهیم که امسال به شکر خدا ۱۱ صفحه لمسی در نمایشگاه نصب و اپلیکیشن اطلاع رسان موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی نیز روی آن نصب شده است تا مردم خود بتوانند محلی که قصد حضور در آن را دارند، پیدا کنند.

علوی تصریح کرد: در زمینه نقشه اطلاع رسانی امسال انتشار آن به کمیته تبلیغات سپرده شده است و به نظرم بالغ بر ۳۰۰ هزار نسخه از آن در ایام نمایشگاه چاپ و ارائه می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15اردیبهشت1396، کدخبر: 3969530: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
من جمعه اونجا بودم. برای خودش محشری بود که نگو و نپرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین