پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
رئیس پلیس راه ایلام از آغاز طرح برخورد با خودروهای مسافربر شخصی و غیر مجاز در پایانه های مسافربری با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای در سطح استان خبر داد.

شعار سال: سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با توجه به اینکه برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی حمل مسافر توسط خودروهای شخصی و غیر مجاز ممنوع است، طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در قالب اعمال مقررات، در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: خودرو های شخصی اقدام به سوار کردن مسافر در پایانه های مسافربری کرده و هر کرایه ای هم بخواهند از مردم می گیرند که این مسئله هم باعث نارضایتی مردم و هم رانندگان خودروهای عمومی می شود.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد : در همین راستا و با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیر مجاز ، پاسگاه های پلیس راه مسیر و گشت های جاده ای کنترل های لازم را انجام خواهند داد و در صورت مشاهده برابر قانون رسیدگی با تخلفات اعمال قانون می شوند.

همتی زاده در پایان با اشاره به اینکه خودروهای مسافربر شخصی از لحاظ ایمنی استاندارد لازم را ندارند ، افزود: می طلبد که شهروندان به این نکته توجه داشته باشند و برای تردد از خودروهای عمومی که دارای شرایط ویژه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند جهت جابجایی استفاده کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15 خرداد 1396، کد مطلب: 3996032: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین