پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
امام جمعه موقت اردبیل گفت: ریشه تروریسم در مدیریت غلط جهانی آمریکا و آموزه‌های متعفن محمد ابن عبدالوهاب است.

شعار سال:حجت‌الاسلام علی فروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با دعوت اهالی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) اهالی را به مطالعه زندگی ایشان و عبرت گرفتن از آن اظهارداشت: ما با مراجعه به سیره آن امام معصوم باید متوجه شویم که چگونه امام عصر تنها می ماند.

خطیب جمعه اردبیل اهالی را به استفاده بهتر و کامل‌تر از شب‌های قدر دعوت کرد.

وی حادثه اخیر تروریستی را زنگ هشدار دانست و گفت: ایران اسلامی به خاطر جایگاه بسیار بلند جهانی دشمنان زیادی دارد و ما باید همیشه هوشیار و آماده باشیم.

فروغی افزود: اگر حضور مدافعان حرم در مرکز اجتماع تروریست‌ها نبود الان ده‌ها و صدها از این حادثه داشتیم و قطعا ایران به حمام خون تبدیل می‌شد.

امام جمعه موقت اردبیل ریشه تروریسم را در مدیریت غلط جهانی آمریکا و آموزه‌های متعفن محمد ابن عبدالوهاب دانست و گفت: مواظب باشیم که آدرس غلط ندهند.

وی تمام فتنه‌ها را متوجه آمریکا دانست و بیان کرد: آنها در صدد ایجاد امنیت برای اسرائیل هستند و سر وقت به سراغ تمام کشورهای اسلامی خواهند آمد.

خطیب جمعه اردبیل همکاری کشورهای عربی با آمریکا را خیانت بزرگ بر امت مرحومه و خنجر از پشت برشمرد و تصریح کرد: دود این خیانت به چشم خودشان خواهد رفت و آمریکا بعد از دوشیدن آنها و تمام شدن شیر، آنها را ذبح خواهد کرد.

فروغی عزت ایران را در این دانست که ما باید دشمنان را به چالش بکشیم و در موضع انفعال قرار نگیریم و بدانیم هزینه سازش بالاتر از هزینه چالش است.

ویاز دولت خواست به وعده های اقتصادی عمل کنند و کشور را از مضائق اقتصادی نجات دهد.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به تصویب سند 2030 توسط دولت گفت: اگر این اقدام برای جلب رضایت جامعه به اصطلاح جهانی است، آنها هیچ وقت از ما راضی نخواهند شد و ما با غنای عظیم فرهنگی احتیاجی به برنامه‌ریزی آنها برای ما نداریم.

فروغی افزود: این سند از دست دادن استقلال فرهنگی است و ملت با استقلال فرهنگی می‌تواند روی پای خودش بایستد، ما هیچ وقت روی "قال الباقر" و "قال الصادق" معامله نکرده و هیچ وقت به فرهنگ 1400 ساله اسلامی خود خیانت نخواهیم کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کدخبر: 1431497 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین