پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آقای رییس جمهور همه اقتصاددانان می‌دانند که نباید در زمان رکود، فشار به جامعه را افزایش داد اما ماموران مالیاتی چند برابر مالیات را از مردم و اصناف دریافت کرده‌اند.

شعارسال: محمدحسن آصفری در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: دولت یازدهم را باید دولت رکود و تورم و دولت سکوت در برابر استکبار نامید.

وی افزود: چند ماه از فاجعه منا می‌گذرد ولی اقدام در خور توجهی توسط قوای مجریه، قضاییه و مقننه انجام نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخورد سلیقه‌ای اداره مالیاتی در استان‌ها صدای اصناف و مردم را در آورده، خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: چرا فراریان مالیاتی به ویژه فردی که در یک بازار 4000 میلیارد تومان و فردی دیگر در بازاری دیگر 2000 میلیارد تومان درآمد داشته اتفاق افتاده و از آنان مالیاتی اخذ نشده است؟

آصفری با انتقاد از قطع یارانه نقدی اقشار کم درآمد، گفت: با چه توجیحی یارانه اقشار کم درآمد قطع شده است. مجلس کجا به شما مجوز این کار را داده است؟

نماینده مردم ارا ک در مجلس با انتقاد از سفرهای متعدد مدیران وزارت خارجه، گفت: چرا برای خرید واگن و سایر کالاها به چین و ماچین چندین تیم اعزام می‌شود؟ دولت گزارش دهد برای اعزام هر تیم برای سفرهای خارجی، هزینه بلیط، اقامت و حق ماموریت چند میلیون تومان پرداخت شده است. خروجی این سفرها برای مردم چه بوده است؟

وی با انتقاد از فروش ساختمان پالایشگاه خون تهران، گفت: پالایشگاه خون در مرکز تهران به قیمت ناچیز فروخته شد و در جایی دیگر از تهران این پالایشگاه ساخته خواهد شد، این کار چه ضروتی داشت؟

آصفری نسبت به پرداخت نشدن چند ماهه کارگران برخی از کارخانجات اراک انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت‌های آذراب، کمباین‌سازی اراک، اپکو و ... شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1دی1394، کدخبر: 94100100335: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین