پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: هشت پروژه در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی و عمومی استان مرکزی با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال اجرا شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی با اشاره به اجرای پروژه احداث ساختمان‌های دولتی در استاناظهار کرد: شهرستان اراک با جمعیت بالای 600 هزار نفر امروزه برای رشد و متوازن خود در عرصه‌های مختلف اداری، اجتماعی، عمرانی و غیره ابتدا نیازمند توسعه اماکن و فضای دولتی، اداری و عمومی است.

وی افزود: راه و شهرسازی استان به همت سعی و تلاش و برنامه‌ریزی کارشناسان و عوامل ساعی خود در سال‌های اخیر ده‌ها پروژه را در این راستا به ثمر نشانده و به دستگاه‌های بهره‌بردار تحویل داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر هفت پروژه مختلف را در این راستا با مجموع زیربنای 61 هزار مترمربع در دست‌ساخت داریم که با صرف هزینه‌ای افزون بر 220 میلیارد ریال با میانگین 40 درصد پیشرفت کار در حال تکمیل است.

شارقی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با جذب حداکثری اعتبارات ملی و استانی بتوانیم پروژه‌ها در دست اقدام خود را در اسرع وقت تکمیل و برای ارائه خدمت به هم مردم به دستگاه‌های بهره‌بردار و مسئول تحویل دهیم.

وی ادامه داد: این اداره کل در شهرستان اراک پروژه‌های کتابخانه مرکزی به زیربنای 18 هزار و 500 مترمربع، ساخت دارالقرآن به زیربنای یک هزار و 700 مترمربع، اداره ثبت‌احوال به زیربنای 14 هزار و 500 مترمربع، هنرستان شهید آوینی به زیربنای سه هزار و 500 مترمربع، توسعه ساختمان بازرسی استان به زیربنای دو هزار و 270 مترمربع، زیرساخت‌ها و مراکز خاص یاس به زیربنای دو هزار و 250 مترمربع و تکمیل نمازخانه کارچان به زیربنای 80 مترمربع را در دست تکمیل دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای اتمام پروژه‌های در دست اقدام به 360 میلیارد ریال اعتبار جدید نیاز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کد مطلب: 1441513:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین