پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان کرمانشاه، بر حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: هر مشت گره کرده در این روز موشک ذوالفقاری برسینه استکبار است.

شعار سال: حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی اظهار داشت: امیدواریم طاعات و عبادات مومنین در این ماه مبارک و پربرکت که ماه استغفار و تعیین مقدرات است، مورد رضایت خداوند سبحان قرار گرفته باشد.

مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه با آرزوی قبولی عبادات در لیالی قدر و نیز عزادری های مردم در روز شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) گفت: امام علی (ع) در بستر شهادت می فرمودند که «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ دشمن ستمگر و یاور ستمدیده باشید» این جمله و حدیث این امام همام در خصوص روز قدس کاملا صدق می کند.

این کارشناس حوزوی تاکید کرد: یکی از بهترین راههای عمل به فرمایش و وصیت حضرت علی (ع) روز جهانی قدس است، چرا که روز جهانی قدس به حمدالله جایگاه خود را در جهان پیدا کرده است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: یکی از شاخصه های صدور پیام های انقلاب به جهان عظمت راهپیمایی روز قدس است.

مدیر حوزه علمیه برادران استان کرمانشاه تاکید کرد: روز قدس هر ساله اهمیت خاص خودش را دارد، مخصوصا در امسال که ما بایستی با شکوه تمام در روز قدس اعم از شیعه و سنی و دیگر مذاهب با اتحاد تمام دست در دست همدیگر به جهان اعلام کنیم که ما خواستار وحدت و دوستی و برادری نه خشونت و تعصب و قبیله گرایی با استفاده های ابزاری از تعصبات دینی باشیم، نیستیم، مخصوصا در سنوات اخیر که دشمن و عمالش در فکر ناامن کردن ایران اسلامی هستند را مهر ابطال بزنیم.

این استاد حوزوی تصریح کرد: در روز قدس باید امنیت، آسایش و برادری و با هم بودن و وحدت را به نمایش بگذاریم و پیامی هم از حضور خود به خارج بفرستیم، پیام دلگرمی برای دوستان و یاس و ناامیدی برای دشمنان.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: راهپیمایی با شکوه ما در روز جهانی قدس، امید را دل مردم یمن، بحرین، غزه، کرانه باختری، مجاهدان در سوریه و عراق بیشتر می کند و کسانی که از عظمت این راهپیمایی به غیض می آینده استکبار جهانی و اعمالشان در خاورمیانه اعم از رژیم سعوی و دواعش می باشند و باید گفت که: «ها أَنْتُمْ أُولاءِ تُحِبُّونَهُمْ وَ لا یُحِبُّونَکُمْ وَ تُؤْمِنُونَ بِالْکِتابِ کُلِّهِ وَ إِذا لَقُوکُمْ قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنامِلَ مِنَ الْغَیْظِ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ بِذاتِ الصُّدُورِ؛ ان؛ این شمایید که آنها را دوست دارید و آنها شما را دوست ندارند، با آنکه شما به همه کتاب های آسمانی حتی کتاب آنها ایمان دارید و آنها به کتاب شما ایمان ندارند، و چون با شما ملاقات کنند گویند: ایمان آوردیم و هنگامی که با یکدیگر خلوت کنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را می گزند. بگو: از خشمتان بمیرید، به یقین خدا به آنچه در سینه هاست داناست.» (سوره آل عمران ـ آیه۱۱۹ )

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: می خواهیم اعلام کنیم در روز جهانی قدس که هر مشت گره کرده ای، موشک دوالفقاری برپیکره استکبار جهانی است.

این استاد حوزوی تاکید کرد: از روحانیون و طلاب می خواهیم در این روز با لباس ملبس در صف اول راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس حضور پیدا کنن، تا باعث دلگرمی امت اسلامی شوند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1 تیر 1396، کد مطلب: 4011938:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین