پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۷
نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ایلام روز پنجشنبه با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان فرهنگی استان و دوستداران کتاب آغاز بکار کرد.

شعار سال: این نمایشگاه با حضور 283 ناشر از استان های مختلف کشور پس از 2 سال وقفه در فضایی به گسترده سه هزار و 600 متر مربع برپا شده است.
39
هزار عنوان کتاب در حوزه های مختلف دین ، علوم اجتماعی، کلیات، تاریخ، جغرافیا، کودک و نوجوان، زبان و علوم و فنون در این نمایشگاه کتاب عرضه شده است..
400
ناشر از سراسر کشور متقاضی شرکت در این نمایشگاه بودند که به دلیل محدودیت فضا در محل سوله شرکت غله استان ایلام امکان حضور 283 ناشر فراهم شده است که از این تعداد 20 ناشر متعلق به استان ایلام هستند.
نخستین نمایشگاه کتاب ایلام سال 72 با شرکت 200 ناشر و در قالب 15 هزار عنوان کتاب برگزار شد و هیچ کدام از ناشران نیز در استان حضور نیافتند که امسال با حضور 283 ناشر معتبر بیش از 39 هزار عنوان کتاب عرضه شده است.
نهمین نمایشگاه کتاب استان ایلام از سوم دی تا نهم دی ماه دایر خواهد بود.

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام گشایش یافت

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام گشایش یافت

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا,تاریخ انتشار 3 دی 1394,کد مطلب: 81892207

www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین