پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
شهردار منطقه ۲۰ تهران از اتمام عملیات نورپردازی اثر تاریخی «قلعه گبری»، با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در جنوب تهران خبرداد.

شعار سال: سید احمد صفوی سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: عملیات نورپردازی اثر تاریخی «قلعه گبری»، با نصب یک هزار و ۲۸۰ پروژکتور رنگی، به اتمام رسیده و جلوه شبانه این اثر دو هزار ساله افزایش یافته است.

صفوی با اشاره به اینکه نورهای مورد استفاده متناسب با حال و هوای آثار تاریخی و باستانی انتخاب شده است، افزود: حفظ هویت تاریخی و رعایت نکات فنی و ایمنی اثر تاریخی «قلعه گبری»، همواره مورد توجه بوده است و مراحل اجرای طرح نورپردازی این بنا با نظارت و هماهنگی کارشناسان میراث فرهنگی انجام شد.

وی ادامه داد: پروژه نورپردازی اثر تاریخی «قلعه گبری» با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان اجرا شده است.

شهردار منطقه ۲۰ یادآور شد: افزایش زیبایی نما، جلب توجه مخاطبین، ایجاد آرامش بصری و نمایش بهتر معماری بنا از مهمترین اهداف نورپردازی آثار تاریخی است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 تیر 1396، کد مطلب: 4021262:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین