پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر در استان اردبیل از تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار می‌شوند.
شعار سال: حسین دشتی صبح امروز در جلسه بررسی روند ارائه خدمات حمایتی به مددجویان استان اردبیل اظهار داشت: بیش از 16 میلیارد و 630 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه ماهه نخست امسال در اختیار خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط قرار گرفته و 750 نفر از اقشار آسیب‌پذیر و خانواده‌های نیازمند جامعه از تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بهره‌مند شده‌اند.
وی بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و وام محکومان مالی پرداخت شده و از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تا کنون توانسته‌ایم خدمات قابل توجهی را به خانواده‌های مستمند ارائه کنیم که سپرده‌گذاری هر چه بیشتر خیران و نیکوکاران در این صندوق می‌تواند کیفیت بخشی و تقویت خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه را به همراه داشته باشد.
دشتی با اشاره به اینکه 675 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند با دریافت تسهیلات کارگشایی بخشی از مشکلات خود را برطرف کرده‌اند، افزود: بیش از 10 میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان واجد شرایط پرداخت شد تا آنان بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: پنج میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی نیز در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده و 80 نفر از مددجویان با برخورداری از تسهیلات اشتغال و خودکفایی، شغل مورد نظرشان را ایجاد کردند تا از این طریق بتوانند با تکیه بر استعداد و توانایی‌های خود به استقلال اقتصادی دست یابند.
وی گفت: دو نفر از محکومان جرائم غیرعمد که برای نخستین بار دوران محکومیت‌ را می‌گذراندند با اعطای وام محکومان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند که این افراد به دلیل فقر و تنگدستی و عدم پرداخت دیه یا جریمه نقدی به زندان و حبس محکوم شده بودند که با کمک کمیته امداد و استفاده از وام محکومان از زندان آزاد شده‌اند.
دشتی با اشاره به اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است، اظهار کرد: سپرده‌گذاران و وام‌گیرندگان می‌توانند با سهولت بسیار از خدمات این صندوق استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جامعه بوده و سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت علاوه بر هموار کردن مسیر خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، می‌تواند توانمندسازی آنان را نیز سرعت ببخشد.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459440:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین