پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در آینده بانک ژن مولکولی در موزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.

شعار سال: شهرام احمدی اظهار داشت: در راستای توسعه تحقیقات درباره تنوع زیستی و جانوری استان بانک ژن مولکولی در تنها موزه محیط زیست استان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: موزه محیط زیست استان شامل گونه‌های تاکسیدرمی شده جانوران و گیاهان استان است که جهت انجام تحقیقات علمی، آموزش و همچنین گردشگری در موزره نگهداری می‌شوند.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمونه‌های تاکسیدرمی شده نیازمند نگهداری و شرایط خاص هستند، بیان کرد: در چند سال گذشته اقداماتی در راستای حفاظت فیزیکی و نگهداری از نمونه‌ها انجام شده است.

احمدی با اشاره به وضعیت حق‌آبه زیست محیطی تالاب‌های استان خاطرنشان کرد: روش‌های مختلفی برای تعیین حق‌آبه زیست محیطی تعیین شده است. روشی مناسب است که بر پایه روش‌های هیدرولوژی و سایر موارد مورد نیاز و همچنین براساس روش‌های ترکیبی قرار داشته باشد.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حفاظت از تالاب‌های استان گفت: جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به تالاب‌ها و مشارکت مردم، جوامع محلی و تمام سازمان‌های دولتی و غیردولتی در بهره‌برداری خردمندانه در حفاظت بهینه از تالاب‌ها مؤثر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کد مطلب: 1474744:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین