پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت «پروفسور لطفعلی‌زاده»، بنیانگذار منطق فازی را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

شعارسال: روابط عمومی دانشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای خبر درگذشت پروفسور لطفعلی عسگرزاده مشهور به پروفسور لطفی‌زاده، "پدر منطق فازی" را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

"بخش خبری وب سایت دانشگاه تهران روز شنبه، ۲۱ مرداد خبری با عنوان «پدر منطق فازی و دانش‌آموخته دانشگاه تهران درگذشت» منتشر کرد که بر اساس اطلاعات واصله از منابعی آشنا با پروفسور لطفی‌زاده اطلاع‌رسانی شده بود. امروز باخبر شدیم که این استاد ارجمند خوشبختانه در قید حیات هستند.

بنابراین، بخش خبری وب‌گاه دانشگاه تهران خبر مذکور را از وب سایت دانشگاه برداشته، برای این استاد گرانقدر و دانش‌آموخته خود آرزوی تندرستی و طول عمر باعزت می‌کند. همچنین، از خوانندگان عزیز و خانواده محترم پروفسور لطفی‌زاده بابت انتشار این خبر عذرخواهی می‌نماید".

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23مرداد1396، کدخبر: 96052314391 : www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین