پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد فرماندهی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: برنامه عملکردی دقیقی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان دیده نشد.

شعار سال: محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد فرماندهی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: امیدواریم دولت دوازدهم که با شعار آرامش، امنیت و پیشرفت روی کار آمده است به موفقیت‌های بیش‌ از پیش دست یابد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی در خصوص دستور کار و پیگیری موضوعات مطرح‌شده در جلسه این ستاد گفت: امیدواریم که شرکت توزیع برق در پایان سال 96 تمامی روستاهای بالای 10 خانوار را برق‌رسانی کند و هیچ روستایی با این جمعیت از این نعمت محروم نباشد.

صالحی در انتقاد به اعضای حاضر و کسانی که در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی به ارائه گزارش خود پرداختند افزود: در برنامه‌های ارائه‌شده توسط مدیران محترم چیزی جز گزارش ندیدم و افق و هدف گزاری برنامه ششم توسعه را در این گزارش‌ها مشاهده نکرده و مدیران گران‌قدر به ارائه برنامه 5 ساله و تا پایان سال 1400 نپرداخته‌اند.

وی افزود: حمایت از بخش خصوصی وظیفه ما است و این نبایستی در اولویت برطرف کردن مشکلات مؤسسات قرار گیرد.

استاندار خراسان شمالی گفت: به‌عنوان نمونه، در بخش اجرای سامانه جامع مالیاتی، توسط مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی به اهداف این پروژه و توصیف آن بسنده کرد و برنامه عملیاتی خود را شرح نداد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با ارائه راهکاری در جهت افزایش درآمدزایی از محل اخذ مالیات گفت: نیازی به تحمیل مالیات‌های شدید به مردم نیست و بایستی با لحاظ همه‌جانبه از منبع‌های موردنظر این مسئله تأمین شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 25 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۵۲۵۰۰۰۰۸۸:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین