پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تاکید کرد: افزایش قیمت آهن بهانه ای برای کاهش کیفیت ساختمان نباشد.

شعارسال: علی اکبر رمضانی، با اشاره به اینکه به طور قطع افزایش قیمت آهن بر قیمت ساخت و ساز تاثیر گذار است، گفت: اگر افزایش قیمت فولاد در کشور ناشی از افزایش قیمت جهانی باشد هیچ چاره ای وجود ندارد که با آن همراه شد اما باید برنامه ریزی های خیلی خوبی به عمل آید تا کیفیت ساخت و ساز حفظ شود.

وی افزود: باید مراقبت های لازم به عمل آید تا کوتاهی در مصرف آهن نسبت به آنچه که در نقشه ها طراحی شده به عمل نیاید.

رمضانی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی بر روی کمربند زلزله قرار دارد و سالانه زلزله های زیادی با قدرت های متفاوت در آن رخ می دهد، ادامه داد: در ساخت ساختمان در این استان باید به مقاوم سازی توجه ویژه شود و نباید بالا رفتن قیمت آهن بهانه ای شود تا بر استفاده از آهن های پیش بینی شده کوتاهی شود.

وی در پاسخ به این سوال که افزایش قیمت فولاد آیا زمینه حضور سودجویان در بازار اهن را فراهم نکرده است؟ اظهار کرد: افزایش قیمت معقول مورد پذیرش است چراکه وقتی فولاد در بازار جهانی افزایش می یابد باید بهره برداران نیز بک حاشیه سود منطقی و معقول باید داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 965-6584-5: www.bojnourd.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین