پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اعلام اینکه قیمت آهن با تصمیم دسته‌جمعی کارخانه‌ها ۵۰ تا۶۰ تومان افزایش پیدا کرده است گفت: در این شرایط خریداران برای برگشت قیمت ها دست از خرید کشیده اند.

شعار سال: محمد آزاد با اشاره به افزایش قیمت انواع آهن طی دو روز گذشته اظهار داشت: کارخانجات به بهانه افزایش قیمت مواد اولیه با توافق جمعی تصمیم گرفته اند قیمت آهن را 50 تا 60 تومان افزایش دهند.

وی با بیان اینکه خریداران با مشاهده این افزایش قیمت دست از خرید کشیده اند افزود: اگر خریداران این اقدام خود را ادامه دهند به طور حتم کارخانجات مجبورند طی دو روز آینده قیمت ها را کاهش دهند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو میلگرد 1510 تومان و تیرآهن 1750 تومان به فروش می رسد؛ درحالی که قیمت قبلی میلگرد 1450 تومان و تیر آهن 1710 تومان بود.

آزاد با بیان اینکه افزایش قیمت، آن هم در شرایط رکود منافعی را عاید تولید کنندگان نخواهد کرد گفت: امروز تقاضا به اندازه کافی در بازار آهن کم است و کارخانجات با افزایش قیمت به هیچ عنوان نمی توانند جبران هزینه های مواد اولیه را داشته باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 3 اسفند 95، کد مطلب: 1334187: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین