پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
نتیجه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم جالب توجه بود، و آن اینکه نمایندگان مردم به امنیت و سلامت کشور توجه بیشتری داشتند و وزرای حاضر در سمت های مرتبط با آن را با بهترین پشتیبانی راهی وزارتخانه هایشان کردند.

شعار سالنتیجه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم جالب توجه بود، و آن اینکه نمایندگان مردم به امنیت و سلامت کشور توجه بیشتری داشتند و وزرای حاضر در سمت های مرتبط با آن را با بهترین پشتیبانی راهی وزارتخانه هایشان کردند.

چهار وزیری که بیشترین رای را از مجلس دهم کسب کردند به ترتیب عبارتند از امیر حاتمی وزیر دفاع 261 رای ، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با 253 رای، سیدمحمد علوی وزیر اطلاعات با 252 رای و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با 250 رای ،بودند.

درسال 92هنگام تشکیل کابینه یازدهم،علی طیب نیاوزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست؛ که با احتساب آرای امروز نمایندگان به وزرا رکورد طیب نیا کماکان دست نخورده باقی ماند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی هنگام، تاریخ انتشار 29 مرداد 96، کدمطلب:141544، www.hengamnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین