پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
خادمی با اظهار بی اطلاعی از نحوه سازوکار این باشگاه عنوان کرد: هنوز نمایندگان اطلاعات دقیقی از نحوه سازوکار این باشگاه در کشور ندارند و کسی هم تا به حال در این خصوص اطلاعاتی را به مجلس ارائه نداده است.

شعار سال: هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص باشگاه نفت و نیروی ایرانیان که از سوی وزیر نفت در سال 91 ایجاد شده است گفت: باشگاه نفت ایرانیان از سوی اقای زنگنه ، برخی از دوستانش و مسئولین وزرات نفت و همچنین برخی از پیمانکارانی که با وزارت نفت همکاری دارند تشکیل شده است.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: اقای ابطحی هنگامی که به عنوان مخالف آقای زنگنه در صحن علنی صحبت می کردند نکاتی را در این باره گفتند؛ ایشان گفتند باشگاهی به نام اندیشه ورزان نفت و نیروی ایرانیان وجود دارد که اقای زنگنه باید به صورت شفاف بیان کند که خودش، معاونانش و رئیس دفترش در این باشگاه چه می کنند، این باشگاه یک مؤسسه خصوصی بوده که سال 94 افتتاح شده است و تصمیمات راهبردی نفتی در این باشگاه اخذ می شود و مدعی و مدعی علیه نمی توانند یک وکیل داشته باشند چراکه فسادآور است و تکلیف آن باید مشخص شود.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رانت های اطلاعاتی که در این باشگاه به پیمانکاران و افراد حاضر در این باشگاه اعطا می شود اظهارداشت: وقتی مسئولان و مدیران یک وزارتخانه در این باشگاه عضو هستند و مسائل بالادستی نفت در آن مطرح میشود خب معلوم است رانت های اطلاعاتی به این افراد داده می شود و باید اقای زنگنه نسبت به نحوه سازوکار این باشگاه به نمایندگان مردم در مجلس پاسخ دهد.

خادمی در ادامه با اظهار بی اطلاعی از نحوه سازوکار این باشگاه عنوان کرد: هنوز نمایندگان اطلاعات دقیقی از نحوه سازوکار این باشگاه در کشور ندارند و کسی هم تا به حال در این خصوص اطلاعاتی را به مجلس ارائه نداده است و ما از اقای زنگنه وزیر نفت می خواهیم تا هرچه زود اطلاعاتی را در این مورد به نمایندگان ارائه نمایند زیرا که نمایندگان اطلاعی از این باشگاه و نحوه فعالیت آن ندارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 مرداد 96، کدمطلب: 1498581:www. tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین